LOS PODCAST DE XEMPRE
Compartir
Lista de reproducción
Future Thinking: deseña hoxe a transformación do teu mañá!
Neste podcast, mergullámonos no mundo do «future thinking» ou pensamento de futuro. Que significa isto? Trátase dunha disciplina que nos convida a reflexionar sobre como os cambios actuais en tecnoloxía, sociedade, medio ambiente e cultura están a moldear o mundo que virá.
Vivimos nunha época de rápidos avances, onde a innovación e a transformación son constantes. É máis importante que nunca estar preparado para o que está por vir. Neste podcast, convidámosche a deixar atrás os paradigmas obsoletos e a imaxinar como deseñar o futuro desde hoxe.
Exploramos diferentes enfoques e técnicas que nos axudan a anticipar escenarios futuros, comprendemos as novas tendencias que están a transformar o noso mundo e aproveitamos as oportunidades emerxentes.
Alberto Barreiro
Director de Transformación Creativa The Cocktail / Wunderman Thompson Consulting e recentemente recoñecido como un dos 40 futuristas de España por Forbes.
Benestar organizacional: Desafío e retos de futuro
Plenamente comprometida coa transformación social que promove a saúde e o benestar como panca de crecemento sostible. Nunha contorna marcada pola incerteza permanente, cre firmemente que as empresas son axentes activos de cambio, cuxa contribución en saúde é vital para a transformación social e a consolidación, froito da aposta por cadeas de valor saudables. Nesta responsabilidade, conta con máis de 25 anos de experiencia en consultoría de crecemento empresarial, en EMEA e Latam, desde unha dobre perspectiva: nunha multinacional americana e como emprendedora, durante 8 anos tivo a súa propia consultoría de negocio e branding. Academicamente é socióloga pola universidade escocesa de Aberdeen, Reino Unido con especialización en saúde e xénero. MsC en dirección de protocolo, comunicación e RRPP por ESERP. Formación PDD/PSGC por ESIC Business School, programa Executive en Sales Strategic Managemente, IESE e Health Innovation, IESE 2022. Como consultora independente é colaboradora habitual en varios medios de comunicación: Ethic, Expansion, 5Días, Revista Capital, SModa, El País, ADN Emprendedor. Como parte do seu compromiso, é mentora voluntaria en diferentes colectivos de mulleres vulnerables e voluntaria na Fundación 38 Grados de coidados paliativos. Recentemente foi nomeada Linkedin Top Voice Gender Equity.
Alejandra Nuño:
Licenciada en socioloxía pola Universidade escocesa de Aberdeen, onde estudou unha especialidade en saúde e xénero. Conta cun máster en Dirección de Protocolo, Comunicación e Relacións Públicas en ESERP e, ademais ten formación en Management, PDD/PSGC por ESIC Business School e cursou o programa executivo en Sales Strategic Management do IESE. A traxectoria de Alejandra Nuño Acebal estivo marcada por diferentes cargos en ámbitos da comunicación, as relacións públicas, o branding e a xestión estratéxica. Foi directora de comunicación e relacións externas na Asociación española de Empresas de Branding (AEBRAND) e Growth Director en Branward. Conta con máis de 20 anos de experiencia nos mercados EMEA e LATAM, e en 2010 fundou Amor Propio Branding, unha consultoría estratéxica enfocada en crecemento sostible e branding a través de dúas áreas de negocio principais: consultoría estratéxica creativa e activación de posicionamento 360º. Na actualidade, é consultora independente e axuda a líderes e empresas a implementar unha visión estratéxica centrada en impulsar o benestar, a saúde e a igualdade como propósito corporativo. Ademais, traballa como docente en diferentes escolas de negocios como EAE Business Schoool para concienciar sobre crecemento empresarial sostible, saúde e benestar, inclusión, xénero e diversidade; e desenvolve formación ad hoc in company para transicionar compañías de modelos tradicionais ao novo modelo de xestión, baseado en criterios de boa gobernanza, cuxo modelo pon as persoas no centro de negocio: A cultura do coidado. Compaxina o seu labor de asesoría e docencia coa de divulgación, colaborando activamente con distintos medios de comunicación como Expansión, 5Días, Capital e Dirixentes o que a levou a ser recoñecida por LinkedIn como Top Gender Equity Voice 2022.