Compartir
Unha empresa con alma é unha organización que logra o compromiso das persoas traballadoras, ao conseguir que estas sintan como un proxecto común que as inspira, xa que se lles permite achegar o mellor de si mesmas, tanto en canto a coñecementos, como a capacidades.
A empresa que toma conciencia, que ten alma, que é “un motor de benestar social e de rexeneración dos nosos problemas ambientais”, é unha empresa aliñada co propósito de xeracións emerxentes, que non están dispostas a entregar o seu tempo a proxectos que non exerzan un papel responsable coas necesidades da contorna actual.
Poñer o foco en ser líderes do cambio, en investir nun propósito con impacto social, trae consigo, de forma automática, o aumento da produtividade do cadro de mando, cun resultado positivo no que van da man os beneficios económicos, sociais e ambientais.
Fundador e presidente da primeira aceleradora de impacto social en España: Unltd Spain Foundation, que apoia a máis de 15.000 startups en 10 países, 52 delas en España, converténdose nun dos referentes mundiais no ecosistema de emprendemento social.
Foi Chief Salgues & Marketing Officer en Minsait, desde a súa fundación, ata alcanzar os 2.200 Millóns de euros de facturación, e é membro do comité de sustentabilidade de Indra. Tamén foi un dos fundadores de DaemonQuest, primeira firma de consultoría en España especializada en Customer Strategy & Intelligence, vendida a Deloitte cun persoal de 200 persoas e unha facturación de 20 millóns de euros.
Profesor nalgúns dos centros docentes máis importantes do mundo, é co-autor de «O Consumidor Dixital» e autor de «O Tsunami Tecnolóxico» onde analiza o proceso de transformación dixital actual. Conferenciante cun obxectivo claro: axudar a redefinir o novo concepto de “éxito empresarial” liderando aos equipos con talento e aproveitando os beneficios da revolución tecnolóxica, para crear empresas con alma que fagan progresar a sociedade de maneira máis xusta e rexenerando o planeta.